srijeda, 28. siječnja 2015.

Krafne iz pećnice

Krafne iz pećnice
Krafne iz pećnice

Danas sam odlučila napraviti krafne, ali ne pržene u ulju, nego pečene u pećnici. Rezultat je i više nego dobar, puno su ukusnije nego one pržene u ulju, a sigurna sam da će ih Vaši ukućani naprosto obožavati. Uživajte!


Krafne iz pećnice
Krafne iz pećnice

Sastojci:

               500 grama glatkog brašna
               1 suhi kvasac
               1 žličica praška za pecivo
               1/4 žličice sode bikarbone
               2 jaja
               50 grama otopljenog maslaca
               160 grama šećera
               180 ml toplog mlijeka
               50 ml ulja
               2 žličice ekstrakta vanilije
               1 žličica cimeta
Krafne iz pećnice
Krafne iz pećnice
Krafne iz pećnice
Krafne iz pećnice


Postupak:

Brašno pomješajte sa praškom za pecivo, sodom bikarbonom, suhim kvascem i šećerom. Smjesi dodajte otopljeni maslac, jaja, mlijeko, ulje, cimet i ekstrakt vanilije te sve zajedno izmjesite u mekano tijesto. Oblikujte krafne po želji (ja sam oblikovala sa većim i manjim čašama) te ih posložite na tepsiju za pečenje na koju ste prethodno postavili papir za pečenje. Pokrijte krafne krpom i ostavite 40tak minuta na toplom mjestu da se dižu. Pećnicu zagrijte na 180C, a krafne prije pečenja premažite sa malo otopljenog maslaca. Pecite ih 20 minuta dok ne dobiju lijepu zlatno žutu boju. Pustite ih da se ohlade pa ih ukrasite po želji. Ja sam koristila čokoladni i preljev u boji. Za čokoladni preljev sam rastopila čokoladu sa malo maslaca i malo šećera. Za preljev u boji sam pomiješala 200 grama šećera u prahu sa 1 žličicom ekstrakta vanilije, 2-3 žlice mlijeka i 3 žlice otopljenog maslaca. Dodala sam boju po želji i ukrasila svoje krafne. Dodatno ih još možete ukrasiti i sa čokoladnim ili šarenim mrvicama te usitnjenim bademima, orasima, ... U slast!

Nema komentara:

Objavi komentar